NORRKÖPING MOT RASISMEN!

Har inte varit så bloggsugen som ni vet. Men ni får ett inlägg idag!
Dagen började med att jag steg upp kl. 10.00, ovanligt för mig men det var skönt att gå upp tidigt! bra med tanke på skolan också. Gick och la mig 22.30 igår haha fett skönt.

EFter att jag piggnat till, dushat, druckit kaffe och fixat mig stack jag till brorsan en sväng och sedan gick vi ner på stan och mötte upp Suzan & Katti för att demostrera mot rassarna. Blev så äcklad av dom. Patetiska människor!

Efter stan stack vi hem till mamsen en sväng och sen åkte jag och Deniz hem till honom. Han stack ut en stund medan jag träffade Aurora & Josefin. Nu är jag hemma igen, drog till HC med Dempan innan vi skildes åt. Ikväll blir det förmodligen spökvandring.. Nu måste jag springa ut i köket, riset kokar för fullt..

Har inte träffat min moster ännu men jag hoppas på att få göra det snart, hon finns i mina tankar hela tiden. Hade egentligen bestämt träff med min kontaktperson idag, vi skulle åka gocart men det lockade mig inte det minsta. Ville istället hänga med mina syskon som är mig närmast dagar som dessa ♥

Innan jag avslutar detta inlägget måste jag säga till Shqiponja att jag är ledsen över allt du fått läsa, det var inte meningen att du skulle se detta. Men det är så det ligger till och det finns inget jag kan göra. Din bror kommer alltid att vara speciell! Sorry snäckan!

Hela drottninggatan var full av FINA blattar påväg mot SD & de äckliga rasisterna :)






Kommentarer
Ord blir meningar

mafiosa, om blickar kunde döda alltså! HAHA :)



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-08-27 @ 23:57:49
Classe

Äckliga typer på bilderna som inte respekterar demokratin.



Blogg: http://classe-kinzakenza.blogspot.com/?
2011-08-28 @ 04:16:17
Ord blir meningar

hahahhaha :D

tack så mkt fast de är inte klart än.. en process hehe :D



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-08-28 @ 10:57:30
Denise

Måste faktiskt hålla med Classe här. Jag blir grymt chockad över hur folk kan gå och demonstrera mot "rasism" när sverigedemokraterna inte är rasister. Ja, det finns de som är det, men det finns också t.ex. jugoslaver (de hatar ju varandra), araber och engelsmän som är det.

Blev grymt chockad när jag läste att SD's ungdomar faktiskt blev misshandlade med sparkar och slag för att de står på en politisk sida som inte ni tycker om.. Hur kan du vara med på sånt skit?



Grymt respektlöst.



2011-08-28 @ 17:21:11
Anonym

Hahaha fyfan va pinsamma på näst sista och sista bilden BLÄ. Föresten lär dig va rasister är för ngt ist



2011-08-28 @ 17:47:09
Shqiponja

Men fuck you på er alla hade nt ni reagerat om ni var i vår situation? TRO MIG JOO och du Denise och Classe bara för att ni är svenne fittor ska ni gå på oss eller gå coh häng er lo, aboow asså palla med er igentligen om ni nu tycker det är så "jobbigt" att kolla på detta så get the fuck out of here vad har du på denna sida att göra då? Vad då grymt respekt löst? men snälla DENISE gå och kör upp en pinne i röven på dig sj innan jag kommer dig och spräcker ditt feta arsle! och du



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-08-29 @ 22:36:57
Denise

För det första, jag förstår knappt vad du skriver. För det andra, man kan aldrig rättfärdiga våld. För det tredje, vem tror du att du är som kallar oss för "svennefittor"? Hur hade du reagerat om jag hade skrivit blattefitta till dig?

Jag tycker seriöst att du måste passa dig jävligt noga för vad du skriver till människor, men jag tänker inte ta det här ett steg längre för jag vet att du är ung.



Det här är en blogg, skriver man öppet så får man tolerera att folk har åsikter, precis som ni har väldigt sjuka åsikter angående de sverigedemokratiska ungdomarna (att man skulle få misshandla dem för "er situation" ser ut på ett visst sätt, va?).



MEN, det här är väldigt tröttsamt och jag tänker varken läsa den här bloggen eller svara på någon kommentar eftersom det verkar bli tjaffs varje gång nuförtiden.

Tack och hej för mig.



2011-08-30 @ 12:09:48
Ord blir meningar

Att säga att SD inte är rasister är bullshit rakt av, Jag som är född i Sverige ses inte som svensk enligt dem eftersom jag är andra generationens svensk. Dom anser att en svensk är man när man är tiondes generation. Och många sånna finns inte kvar.

fuck SD.



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-08-30 @ 18:33:27
Anonym

Du Shqiponja, fråga dina föräldrar vad dom skulle gjort ifall de inte fick komma till sverige, sen kan du komma och kalla oss vad du vill. Tack vare oss svenskar, och vårat land så behöver du inte lida utav såna saker som du skulle gjort i ditt hemland. Dina föräldrar kom hit av en anledning och de stanna för en viss anledning också. Tänk igenom saker&ting innan du skriver dom.



2011-08-30 @ 18:51:36
nina

Alla klagar på att folk som "tillhör" SD fick stryk, men ingen säger något om att polisen faktiskt sprayade pepparspray på oskyldiga, knuffade iväg en kvinna utan anledning och slog folk med batong.



Svenska människor kallar svenska flickor som är tillsammans med utländska pojkar för rasförrädare och säger att dom får skylla sig själva för dom kommer få stryk av sin man om dom gifter sig med en muslim.



Det finns idioter/extrema personer på ALLA sidorna. Men att säga att SD inte är rasister är som att säga att jultomten kommer den 24 december med julklappar.



Blogg: http://ninagardstrom.wordpress.com
2011-08-30 @ 19:54:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!