MY DAY IN WORDS

hello! vill börja med att fråga den som kommenterade anonymt "Schyssta bilder på fyrverkerierna Selma! Jag ringde Dennis nyss-lät som han sov. Testar en annan dag igen. Hälsa honom det när du pratar med honom" vem det är? HELLO BLOGGISEN! dagen harvarit rätt okej, stressig och blöt dock. har sprungit runt på stan med syrran & aurora, sedan mötte vi upp grabbsen och käkade MC. drog hem till mig och spela kort & rökte vattenpipa. nu sitter jag här med min älskling som kom till norrköping för min skull hihi. imorgon ska vi förbi brorsan och lämna alla grejer, fixa lite småsaker. sedan är det party all night long ;) kommer bli dunderkul!! nu ska jag dusha, RAKA mig för fullt och dra i en hårinpackning. have to stay fresh! puss och kram!

Kommentarer
denise

HAHAHHAH fan vad läskig kommentar! Kanske värsta mördaren eller något?!

Nej men seriöst, jag hade skitit ner mig, lätt..



2011-08-20 @ 13:12:34
Anonym

är det `K som har kommit? :)



2011-08-20 @ 16:09:21
Anonym

NEJ jag är verkligen INGEN mördare :) bara lite försiktig!! Hade hoppats jag skulle sprungit på bror din igår när Eldkvarn spelade men tyvärr var nog alla där men inte han....f..k. Testar väl och ringa honom i veckan.



2011-08-21 @ 12:10:07
Anonym

hahahahahahahaha ÅSA ÄRNERKLEV VÅGAR DU ITE SKRIVA DITT NAMN ELLER? RÄDD FÖR EN DISS IGEN KANSKE ;)



2011-08-21 @ 12:48:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!