mr loverboy

Nämen! Vad ser jag när jag loggar in? Kastriot i egen person har kommenterat. Är stolt över att du vågar erkänna dina känslor såhär offentligt, det har inte hänt på ett bra tag :) sen att du fick mig att gråta konstant är ju inte helt sant? För när vi hade det bra så hade vi det jävligt bra och sedan tvärtom, right? Oj.. Desperat? Nää kassi, var inte ute och cykla nu. Jag "släppte" dig för några månader sedan när jag inte fick något tillbaka ifrån dig. Sen har det ju faktiskt varit du som hört av dig. Om någon av oss två är desperata så är det förmodligen du. Du kan inte vara ensam, du behöver känna närhet och värme, du söker något nytt varje dag. Jag har däremot klarat mig ensam ett bra tag. Och vadå kopplat bort mig? Snälla var ärlig. Du kan inte ha kopplat bort mig om du ville försöka med mig igen för bara 3 veckor sedan. Tänk lite.. Men..Jag är glad över att du inte vill såra mig igen. Jag är också stolt över att du svalt lite av din enorma stolthet denna månaden. Puss och tack för mig. Nu måste jag verkligen däcka.

Kommentarer
Shqiponja

Tack selma.....



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-08-26 @ 21:55:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!