Mina ögon faller ihop

Anonym frågar: var det bara omvårdnadsprogrammet som var i sörsjön eller? :)
Svar: No! alla 1or :)

Anonym frågar: När kommer bildena från din födelsedag? :)

Svar: De kommer så fort verro skickat dem till mig :) Ska försöka fixa det så fort som möjligt!


Det var inte så länge sedan jag skrev sist, men jag skriver nu för att detta blir det sista inlägget för idag. Jag är jätte trött. Håller på och lagar mat (nu måste man göra sånt själv helt & hållet).. Finns ingen mamma som står i köket längre :) Sedan måste jag ta mig en dush och efter det ska jag lägga mig.

Har glömt att köpa frimärken & Kuvert till mina söta små vänner som ska få lite brev av mig, måste ta mig tid att göra det imorgon och skicka iväg breven. Nej, nu måste jag springa ut till köket, det kokar för fullt. Hade bäst, vi hörs imorgon igen. Natti natti ♥

Kommentarer
adelina

var alla 1or var med varandra? :)



2011-08-24 @ 20:15:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!