Min lilla björn

dagen har varit riktigt bra. först kom mina tjejer auri, erna & nora och besökte mig en snabbis och sedan mötte jag upp kimpan och min lilla björn för en sväng på HC. när vi kom hem lagade vi mat och spelade kort medan lillen sov. när han vaknade vart det fart och fläkt och han var inte glad av att bli bärd av mig, nää inte när han var hungrig i alla fall haha. sen käkade vi 3 och bara umgicks. snackade skit och Damian smålog då och då. prutta tycker han också om att göra haha så himla söt unge! han har blivit SÅ stor ska ni veta!

mina gullisar stack för en stund sen, jag följde dem till hållplatsen och tog sedan en cigg med en vän. Just det, jag har även hunnit beställa min klänning. gick in på hemsidan för att beställa den men såg att den var SLUTSÅLD, fick panik. jag menar, jag kollade senast igår kväll på den och då fanns ALLA storlekar kvar.. i panik letade jag runt efter en annan men hittade ingen jag ville ha. Lyckades komma in på en annan klädsida och hittaden EN LIKADAN.. vilken tur ha? eller ja nästan, jag tror den var likadan i alla fall. klickade hem den på dirren!!

bjuder på några bilder på tjockisen ifrån idag, snart är det fan min tur alltså!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!