min dag

nu är jag hemma, eller jag har varit hemma i några timmar :) dagen spenderades hos brorsan och framåt kvällen tittade även syrran in. vi stack till HC för att handla lite food och lite grejer tills på lördag och imorgon ska vi gå och handla mer, det börjar närma sig :D efter brorsan och syrran mötte jag rose en snabbis, tog en cigg och snacka lite skit. sen jag och mötte denis, vi stack hem till mig och tog en kaffe och snacka skit. det var ett tag sen vi träffades. efter en stund kom även shoshki förbi för en snabbis och nu gick de båda två. jag är faktiskt rätt seg, ska nog bara chilling och sedan sova. är faktiskt rätt trött. ska träffa kontaktpersonen imorgon egentligen, men måste slänga iväg ett mess och säga att jag inte kan. har ju fullt upp imorgon kom jag på.. puss på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!