"mardröm"

Hey sweeties!
inatt drömde jag faktiskt en riktigt läskig dröm. mannen jag älskat högst på jorden. nej, inte min pappa och nej inte min bror. K.S, han sköt mig och det äckliga var att jag lät han skjuta mig frivilligt. jag sträckte ut på armarna och hela kroppen. jag kände hur jag föll ihop och sen minns jag inte vad som hände. tänk om det hade varit verklighet.. shit. tur att jag lever hihi :)

jag vaknade i alla fall vid halv 12 men steg inte upp ur sängen förns en timme senare. sprang direkt till köket som den hemmafru jag är och diskade. mitt golv är smutsigt fast än att jag lämnade det hur rent som helst innan jag stack i tisdags. måste städa! men det vill jag inte göra nu, för nu vill jag ut i solen och promenera eller lägga mig någonstans och bara vaaa..

nää nu måste jag dricka upp kaffet och göra mig iordning. smell ya later.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!