he still loves me

Jag vet att det kanske är lite för personligt, inte för mig men för folk som kommer att "hängas ut" i detta inlägget. Men jag är så trött på att ständigt gå runt och vara tyst och låtsas som ingenting.
Mitt kära ex Kastriot Spahijaj som han så fint heter kan inte sluta barnsla sig. Det började med att han hörde av sig lite smått innan och i början på sommarlovet, sedan lugnade det ner sig. Sen nu när jag var på bjärka i år (sista juli någon gång) så satt jag och ett gäng i matsalen på natten och spelade kort. Helt oväntat fick jag ett sms. Såg att det var ifrån Kastriot och läste det. Ett vackert sms? ifrån honom? Kan det stämma? va? Att han vill ha tillbaka mig? Att han är min prins? Att han förstår om jag inte vill ha tillbaka honom längre? Att han försökt ha roligt på andra sätt men att jag alltid kommit upp i tankarna? Att jag är den enda som kan fylla upp tomrummet som blev kvar när vi delades? Stod det verkligen så? JA. Och sedan ska folk komma och påstå att han inte älskar mig längre? Jag vet hur killar som Kastriot fungerar. De älskar att, ja förlåt att jag säger det så fräckt. Men de älskar att knulla. De älskar att springa från brud till brud, såna som han förklarar tjejerna som HOROR "det är bara horor som jag knullat utan känslor" Killar som han har en person i hjärtat, en person som är inlåst. I detta fallet är det jag som är inlåst i hans hjärta och när han träffar brudar stänger han av mig ifrån han. Han hade dessutom tänkt komma hit nu när jag fyllde år, men det kom en sak i vägen. Varför skulle han vilja komma och fira min födelsedag om det inte fanns känslor inblandade? Man ringer heller inte o frågar någon "älskar du mig.." Kastriot funkar också såhär, när han har fått reda på att en tjej fortfarande gillar honom, tror han att han kan göra som han vill (dissa, vara dryg, leka allan ballan) och förvänta sig att tjejen finns kvar. Jag är bara så trött på honom och därför var jag tvungen att skriva ut detta. Fuck alla snakes ! Jag vet sanningen, och jag hoppas att ni också insett den nu. He still loves me ÄVEN om han pratar och träffar MÅNGA tjejer. Att jag har hans hjärta räcker för mig. Sen att han tagit bort mig ifrån fb är en annan femma. Han kunde inte ta smällen att jag kommenterade ärligt om honom, för han hade inget att säga. Han vågar inte skrika ut för hela världen att han vill vara med mig igen. Bakom era ryggar är han en ängel. Jaja fuck det! Nu är det dags för mig att sköta skolan och skita i allt annat. Har inte tid med varken kärlek eller vänner längre :)

Kommentarer
Sara

Selma, har följt din blogg ett bra tag och även om jag inte träffat dig måste jag säga att du är en väldigt bra person. Och du känner Kastriot bättre än vad jag gör men av det jag sett och läst från dig, samt detta nu - du förtjänar någon bättre! Inte någon som går och "knullar" runt med andra, om man verkligen älskar någon då har man bara ögon för den. Man gör ALLT i sin makt för att få den personen, man visar det man säger det inte bara. Handlingar betyder mer än ord. Ingen kan fatta ett beslut för dig, men tänk dig för en extra gång och lycka till, hoppas du förstår att jag inte menar något illa utan bara ser till ditt bästa. Kram



Blogg: http://unikingenannanlik.blogg.se/
2011-08-24 @ 22:03:45
Anonym

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅJAAA äntligen någon som tänker som mig! fuck killar som leker tuffa, tuffa in my ass!



2011-08-24 @ 23:13:53
sannis

jag älskar dig!



2011-08-24 @ 23:36:20
sannis

jag älskar dig!



2011-08-24 @ 23:42:15
Anonym

Fett smart är du selma, killar som han tror att man kan ha 1fru och en hora samtidigt



2011-08-25 @ 01:28:16
nina

Många bloggar nu som skriver om "olycklig kärlek" eller liknande inlägg som de här du skrev. Såna saker gör att man verkligen uppskattar att man har en bra pojkvän ännu mer!



Tycker det är bra att du tänker fokusera på skolan och dig själv!



Blogg: http://ninagardstrom.wordpress.com
2011-08-25 @ 07:09:57
ida

grym är du selma! ta inget skit från honom. Killar är bra på att ``lura`` tjejer



2011-08-25 @ 13:17:58
Kastriot

HAha.. eller så är de bara du som är jävligt desperat ? jag har sagt att jag har kännslor för dig eller hur ? men funkar de så funkar de inte.. jag kan inte ha ett förhållande o så är det bara :S vad är så svårt o fatta... du kommer alltid finnas i mitt hjärta för jag vet att du brydde dig om allt jag sa mrn här gott folk min sida på historian.. Jag kan inte ha ett förhållande med selma för att jag heeeeeeelt enkelt bara fick henne o gråta, gör man så mot någon man älskar ? nej jag har kopplat bort henne för att inte krossa hennes hjärta igen..

Ha de bra, Kastriot



2011-08-25 @ 21:30:07
Anonym

kööör hårt i skolan nu! du klarar det med eller utan kille



2011-08-25 @ 21:55:23
Chevy.

Kastriot, hittar du en tjej som är beredd att förlåta dig efter allt du har gjort, som trots dina fel och brister älskar dig, och du påstår att du älskar henne, vad tänker du med då? Varför släppa en sån tjej? Innerst inne måste du vara en liten osäker grabb. För riktiga män följer sitt hjärta och släpper inte ens livs kärlek för några hoes. Du bevisar bara att älska för dig är bara ett ord, du kan inte nå upp till meningen älska. Sluta lek, väx up grow some balls och stå för dina känslor inte bara med ord, utan upp till bevis. Nej man sårar inte den man älskar med flit, gör man ett misstag och människan är beredd att förlåta dig så säger man inte nej bara för man vill ha lite kul me slampor. Va en man istället, tycker du beter dig så patetiskt. Älskar du henne och ville få det att funka, så skulle du valt henne framför hela playboy mansion. Kärlek för dig verkar bara vara en lek. Hoppas du en dag inser vad du har förlorat.

PEace!



2011-08-25 @ 23:31:14
Denise

Haha dog av skratt utav hans kommentar, så jävla omogen.

På ett sätt så måste man förstå honom, han är som han är och ingen kan tvinga honom att ändras, men på ett annat sätt så är det ju bara fucked up.

Hon är knappast desperat, hon har väl bara fått nog helt enkelt. Varför säga att man älskar någon ena dagen och att man har släppt det den andra?



Lämna henne ifred istället för att plåga henne då, din gris!



2011-08-26 @ 09:54:22
gabriella

Alltså man märker ju att han själv inte ens vet vad han vill. va äre för mening och skriva kärleks sms bara för att? Aee selma du förtjänar så jävla mycket mycket bättre du är en underbar person och du ska inte låta någon trycka ner dig. Keep your head up girl !<3 / georgis



2011-08-26 @ 12:11:02
Tamara G Trajkovic

Bra skrivet, du är jättesmart!



Blogg: http://tamariiita.blogg.se/
2011-08-26 @ 18:12:41
Shqiponja

Era jävla idioter gå och häng er allihop ni är psykade i huvudet helt hjärntvättade! PUFFT



DET ÄR MIN BROR NI SKACKAR OM och du din jävla kurd som skrev att han knullar runt NEJ det gör han inte so what om han skulle göra är det ditt problem? NEJ! så get the hell out of here ni är så jävla omogna så det är inte sant



Till:Selma jag fattar inte att du kan ta dina läsares parti jag är 12 år och ber dig att lyssna på ditt hjärta



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-08-26 @ 22:01:48
Denise

Det är inte Selma som tar "vårt parti", det är vi som tar hennes. Brudar ställer upp för varandra helt enkelt :)

Jag förstår att du är ung och att du inte förstår bättre, men det är ju faktiskt din bror som behandlar Selma dåligt och inte tvärtom, så tagga ner lite va?



2011-08-27 @ 20:45:27
Adelina

Såna killar är vidriga.. Förstår mig inte på såna som knullar runt. Som låter VEM SOM HELST vara sådär nära en. Helt sjukt! Men killar bryr sig inte om sånt, tyvärr. Vet hur du känner dig Selma, när han både sårar dig och är gullig (om jag har förstått det rätt så är det så det ligger till?), för exakt det går jag igenom nu. Du är SÅ stark som klarar av att gå vidare, du är så mycket starkare än mig som inte ens klarar av att släppa honom trots efter ett års otrohet osv, och du ska vara riktigt stolt över att du vågar gå vidare. Finns någon kille där ute som letar efter en sån fin tjej som du.. Någon som inte kan tänka sig ha sex med någon annan än bara DIG!



:) <3



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2011-08-28 @ 15:55:05
arma

klockrent skrivet Selma! håller med dig helt & hållet. synd att hans syster fick läsa allt detta bara..

puss gumman! <3



Blogg: http://armiiic.blogg.se/
2011-08-30 @ 21:55:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!