FREDAG 26 AUGUSTI 2011

jag klarade inte av att stanna kvar i skolan. Pratade med mamma i telefonen om moster och började böla.  Läget är kritiskt och jag är så rädd över att inte få träffa henne igen. Stack hem till mamma efter skolan och hängde med henne istället. Vi har inte börjat med lektioner än, så jag pratade med min mentor och hon tyckte det var en självklarhet att jag skulle gå hem istället för att genomlida dagen i skolan.. Nu sitter jag hos syrran med mamma, hon ska bjuda oss på mat.. Vi stack aldrig till moster idag, mamma kan inte se henne såhär. Vi väntar en vecka på besök, och om det inte blir bättre inom en vecka så kommer det gå utför så jag hoppas verkligen att hon blir bättre. Du klarar detta moster.

Någon undrade över hur jag kan blogga via mobilen. Jag har köpt mobilsurf och går helt enkelt in på www.blogg.se och bloggar.

Bara för att inlägget inte ska bli så grått och sorgligt så kan jag berätta att jag såg en snygging utanför syrrans fönster precis, han försökte sno en cykel och jag skickade iväg ett sms FORT till honom "vad gör du med cykeln?" HAHA så vi får se vad han svarar :)

Tror inte jag kommer att uppdatera mycket mer, vill ha en liten paus. Men det kanske kommer ett inlägg ikväll iallafall, jag är inte så bra på att hålla mig borta ifrån bloggvärlden. Tack till alla era fina kommentarer, ni gör mig starkare. Puss på er.

Kommentarer
albulena.

vänta inte allt för länge för o gå o besöka henne , för man vet aldrig..så samla ihop mod o ta md din mamma o åk upp dit. vet exakt hur de känns, har själv gått igenom ngt sådant.



2011-08-26 @ 23:19:26
denise

Du är stark, bro, du kommer klara det här :)



2011-08-26 @ 23:50:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!