fattar inte att tiden går så fort

sitter och tänker på min kommande 18-årsdag. fattar inte att tiden gått så fort. nu står jag här, 18 år senare. har inte kommit speciellt långt i livet, inte så långt som jag fantiserade om vid 10 års åldern.. "när jag är 18 år (då är jag vuxen) har jag man, jobb, hus och barn" haha.. jag är inte missnöjd med mitt liv, men jag hade kunnat levt lite mer. Antar att livet börjar nu, eller vem säger det egentligen? jag är fortfarande barnslig och barn i huvudet emellanåt. och det är bra! ska försöka skramla ihop lite pengar och sticka utomlands snart. ja, jag vill verkligen det. nu ska jag börja leva. tror jag. en sak till, er som jag kommer bjuda på min födelsedag måste bära vita kläder. just so you know ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!