Du klarar detta moster!

Precis när jag skulle öppna inlägget fick jag ett samtal och det var min gråtande mamma. Hon berättade att min moster fått en stroke och ligger nu på sjukhuset. Vet inte vad jag ska säga eller göra, hon är världens bästa moster och jag hoppas verkligen att allt går bra. Hon är halvt förlamad och kan inte prata. Snälla Gud rädda henne. Ska förmodligen upp till henne imorgon med mamma. Kan inte fatta att det är sant. Hon har alltid ställt upp för mig och jag har varit fäst vid henne sedan jag var en liten skitunge. Älskar dig Ija (som jag kallar henne) ..

Fuck, detta inlägget skulle bli ett bra inlägg men känns fett onödigt att ens skriva om min dag nu när jag fick reda på detta.. Blää :( Ska försöka.. Jag började vid 9 idag, vi stack och käkade glass med klassen och sedan efter skolan mötte jag och Tamara upp våran kontaktperson och så fikade vi lite. Det är riktigt skönt att jag inte är den enda som är "äldre" i min klass, Tamara & Sofia är också det!

Nej, nu måste jag städa lite om det går. Fan Ijaa... Du är bäst! Du klarar detta! LOVE !!

Tammis idag.




Kommentarer
Ord blir meningar

Nej va hemskt :/ hoppas från botten av mitt hjärta att allt blir bra! fortsätt vara stark sötis! <3



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-08-25 @ 16:25:24
albulena

hoppas på det bästa! må gud hjälpa henne.



2011-08-25 @ 16:33:06


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!