Det blev ett till inlägg i alla fall.

Adelina frågar: var alla 1or var med varandra? :)
Svar: Nja inte alla, men flera klasser än min.

Precis när jag dushat klart ringde Denis
, så han kom hit en sväng och nu ska han alldeles strax gå igen. Vi körde en runda Chicago och vem tror ni vann? JAG! Det blev även en kaffe och lite skitsnack. Bästa Denis!
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv. Alarmet ringer 7:30. Puss!

Min nya kaffekopp som jag fick i födelsedagspresent HAHA! LOVE IT!



Och eftersom att detta inlägget handlar om Denis kan jag ändå ta och visa vad jag fick av honom. En Gucci parfym, flora. Den är redan välanvänd. han är bäst!!


Kommentarer
Selma

åååh den luktar så jäävla gott alltså!! :D



Blogg: http://twinsplace.blogg.se/
2011-08-24 @ 21:29:36
Ord blir meningar

seeelma vi vill se ett inlägg me alla bilder fr din födelsedag o alla presenter! hihi :)



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-08-24 @ 21:43:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!