delicious

Hej mina små hjärtan!
Dagen har jag spenderat hemma hos min bror. aurora kom även och hjälpte oss med städningen, sedan lagade vi mat alla 3 och käkade. Det vart supergott!! min bror är grym på att laga mat måste jag säga! framåt kvällen lyssnade vi på musik och chilla base. drom hem runt 9 tiden därifrån. när jag och auri kom hem till mig spelade vi kort och sen kollade på film. hon drog precis :) (är inne ifrån google chrome och kan därför inte skriva med mellanrader) nu ska jag hoppa i säng och imorgon tror jag att jag ska beställa min fina klänning. god natt peps!

Kommentarer
Matilda

håll in shift+enter, istället för att bara trycka "enter" så funkar det :)



Blogg: http://fuerzaa.blogg.se/
2011-08-10 @ 01:41:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!