DAGAR SOM VARIT

dagarna som varit har vart underbara. bjärka, häng, sol, strand, skratt, gott umgänge. har haft superkul. orkar inte berätta om mina dagar faktiskt. och pausen ifrån bloggen har varit behövlig. inaktiverade tom. min facebook när vi stack till bjärka för att verkligen komma bort ifrån allt. mobilen låg i byrån den mesta delen av tiden.

fick ett superduper fint sms häromdagen som fick mig så otroligt glad. så glad att du vågade! så fint! världens sötaste sms helt enkelt. ♥

jaja, kom ut ifrån dushen för en stund sen och vinkade precis hej då till aurora. ska lägga mig och kolla på tv och dricka redbull. färgat håret har jag också gjort kom jag på.

jag kommer att svara på era kärleksproblem ni skickat in, ingen blir utan svar :)



fake tatto, men vill göra något i den stilen.


























Kommentarer
Shqiponja

thihi jaa det kan man säga kalle sa att om han åker dit tar han kanske med mig men ett typ ja ;)

Vi kan åka och bada ,eller baka och göra smoothies lr sånt här kul u know ;)



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-08-05 @ 23:43:23
a

åhfan kan passa på att skriva mitt kärleksproblem när du ändå är så bra på sånt! om man nu kan göra det här? i alla fall...jag träffade en kille för inte alls så längesedan (majmånad) vi sågs på fester, pratade som normala människor, tills en gång vi båda -trodde jag- föll för varandra. han var den första av samma land och kultur o.s.v. som jag föll för..verkligen..det gick ett bra tag tills en gång vi träffades med polare hemma hos en vän och han liksom sa: när vi gifter oss ska våra barn..blablabla. Det där snacket du vet. konstigt nog så vart jag attraherad av det...vi messade hela tiden..skrev på facebook. och en dag kom han hem till mig. han fick träffa mina föräldrar vilket jag inte låter alla killar göra. för det är så stort för mig...och det gjorde mig synd nog mer intresserad av honom. vi låg i min säng på mitt rum. prata och prata. han berättade om sin första duvet..jag tänkte: människan har ett hjärta av guld! så jag trodde det var något seriöst när han öppna sig för mig. vi snackade om allt mellan jord och himmel. tills en dag jag skulle åka utomlands. dock loggade jag in ca 4 gånger på facebook där nere totalt och han skulle till samma land som mig fast 3 veckor senare. så han hade tjajat om att ses och jag sa visst! dagen han kom..hörde han inte av sig, inte heller på en vecka. och jag skulle tillbaks till sverige. när jag kom hem skriver han på facebook : jag försökte ringa men du hade ej din telefon med dig. Och det hade jag visst. då skyllde han på att signalerna inte kom fram. Jag visste så klart att han inte försökte.....tills en dag nu..häromdan drog jag till utebiot med en klockren vän! och vad tror du jag hör? jo att samma person skriver till henne också, samtidigt som vi höll på. det krossade mig totalt. jag vetinte hur jag ska hantera det. jag och den här tjejen pratade i flera timmar om det. det visade sig att han ljög för oss båda, att han leker...vet inte riktigt vad jag ska göra...fick en total chock. trodde verkligen inte han var den typen. han lekte med mina känslor totalt. ska jag prata med honom? berätta hur jag känner? varför gjorde han så? har så mycket frågor...förstår inte riktigt vad det här är alltså. hoppas på svar! din blogg är otroligt bra förresten!

Kraaaaaaaam!



2011-08-06 @ 01:46:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!