att förtränga är aldrig bra

det kryper inom mig, det låter som en tickande bomb, det känns som att den kommer explodera när som helst. jag vet inte varför jag känner såhär. det bara kryper. jag kan inte förklara känslan men det känns som att allting rasar. jag vet inte varför, det bara är så. jag hoppas den går över. jag vill må bra. varför känner jag såhär? jag känner mig kvävd. vill bara försvinna just i denna stund. men jag vet fortfarande inte varför. jag är en sån människa som förtränger allt dåligt och sedan rinner bägaren över. jag tror att det är ångest, plus att jag känner mig orolig, det känns i magen. kan den här dagen bara vara över. jag ser i alla fall fram emot lördagen. nu ska jag ta en cigg och lägga mig. orkar inte med den här dagen. fuck den liksom. kuk dag.

Kommentarer
Anonym

Bra text :)

Om du ska läsa någon av mina texter så rekommenderar jag "vad händer när dörren stängs" :)



Blogg: http://charbel.blogg.se/
2011-08-21 @ 23:03:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!