30 AUGUSTI 2011

Hello bloggen! Nu när jag går i skolan blir det lite mindre uppdatering. Jag kom hem för en liten stund sen. Skolan gick bra, hade dock håltimma ifrån 8-12. Väldigt onödigt att ens vara i skolan under dom timmarna men vad ska man göra.

Efter skolan drog jag en sväng förbi mamsen och sedan till min kusin för kaffe och snack med söta Leniis. Vi tog även en tripp och handlade in lite skolmaterial. Nu är jag som sagt hemma igen :)

Ska strax iväg till HC för att handla lite food och sedan måste jag sticka till brorsan och hämta min tvätt som jag inte hämtat än, vika och hänga in den. uft!

Vill bara säga att om det blir små konflikter i kommentarfälten är det inte mitt problem, det är ni som tjafsar och skapar olika disskusioner. not my problem! Sen om ni vill sluta läsa min blogg bara för att andra läsare yttrar sig så är det era egna problem där med. Men att min lilla bloggis ska råka "illa ut" bara för att folk kommenterar tycker jag faktiskt är lite patetiskt.

EN SAK TILL.

Jag har fått i uppdrag av min lärare att intervjua två personer (hälso pedagogik) och jag har redan intervjuat en. Skulle behöva en 12-åring, någon frivillig som vill besvara frågan: Vad är hälsa för dig? Och varför tycker du så? Tänkte på Shqiponja, men om det är någon annan som är tolv år gammal får ni jätte gärna besvara min fråga, ni också! avsluta med namn! tack på förhand ♥
Hälsa för mig är bl.a. att motionera, äta rätt, ha kul, inte röka-dricka-knarka, njuta av livet!

in thaa school


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!