18 FUCKING ÅR!

tack till alla som gjorde min kväll igår. tack till alla som befann sig där, och och hade kul med mig!  tack till alla som gav mig presenter som jag inte velat ha. ni är guldvärda, änglar.

vi hade riktigt roligt, trots att kvällen inte slutade speciellt sent. är så tacksam och glad :D äntligen är jag 18 år! jag sov i alla fall skönt när jag kom hem hihi. nu måste jag fixa mig, ska träffa mamma och the family. men först måste jag köpa cigg skämt åsido.. HAHA

är det `K som har kommit? :)
din fråga kan jag besvara när du sagt vem du är. gillar inte snakes!

Kommentarer
becka

Grattis selmice ! hoppas du hade det jättekul ;), ! kunde inte gratta dig på fb, eftersom ja bytt o har dig inte som vän! men grattis igen ! <3



Blogg: http://beckiis.devote.se
2011-08-21 @ 18:10:47
Anonym

fick du något kul?? =)



2011-08-21 @ 19:53:49
Denise

Men, ÄR det Kastriot som har kommit? Man blev ju lite nyfiken nu, det är alltid så himla mysigt att läsa om kärlek.



2011-08-22 @ 17:35:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!