Vila i frid gubben!

Anonym: Det var läskigt när jag läste det här..
Jag kände inte Danne, jag visste bara vem han var eftersom vi alltid bott i samma område.. I fredags när jag gick av spårvagnen nere i resecentrum så såg det precis ut som att Danne kom och gick, det var en exakt kopia, sen försvann han in i resecentrum och ut genom dörrarna. Jag stog där som förstenad och sa till min kompis - Det måste ha varit han, men det går inte! Men så läskigt när sånt händer, speciellt när man blir så tagen av något när man knappt känner människan själv.. Vila i frid Daniel

SVAR: jag kan tänka mig det, det är verkligen läskigt när sånt händer. man vet inte vad man ska göra. jag blir förstenad varje gång jag ser hans lillebror för att jag tror varje gång att det är danne som kommer och går. de är så lika! han är på en bättre plats nu. bästa danne!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!