MY DAY!

har absolut inte orkat skriva.. dagen började i alla fall med att svartingen kom hit vid 12 tiden, medan jag stod och färgade mammas kompis hår och efter det hoppade jag in i en snabbdush, fixade mig och så rörde vi oss mot stan. köpte grillgrejor, jordgubbar & sånt gott och rörde oss mot syrran & levent. drog till ocka parken och grillade. fett härligt, trots att det var lite kyligare idag.

sedan tog vi vagnen mot hageby en snabbis & en hem till mig för att byta om till lite varmare kläder och sen tog vi vagnen till klocket. träffade saknade jenni, en tjej som vi umgicks med mycket förr så det var underbart att få umgås med henne igen :) viccy kom också. vid halv tio tog jag och svartingen vagnen hem till mig, satt med mamsen lite i köket & sen vart vi sugna på MC så vi tog en sväng till stan och sen gick vi hem och åt.

nu kollar jag på big brother, verro halvsover haha så jävla svart asså....




 

 


 


nu när jag laddat klart bilderna sover verro STENHÅRT........


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!