TORSDAG

Jag är keff på att uppdatera men jag orkar inte starta datorn så fort jag vaknar, ELLER kämpa med att skriva ett inlägg via telefonen när ögonen fortfarande går i kors. igår vart det en hel del missförstånd både ifrån min och andras sidor men jag tror att det mesta är löst nu ♥ är bara lite confuseed fortfarande men det löser sig :)

känner mig bättre i kroppen men har fortfarande en svag huvudvärk. snälla lämna mig ifred nån gång.. jahopp, nu har man lov i två veckor framåt, hääärligt! måste förbi skolan imorgon eller på måndag och hämta mattegrejor. för öppet är det väl? hoppas det.

nu ska jag ta mig en kopp kaffe och byta om, kan inte sitta här i handduk all day long. hörs sen! vänta vänta vänta, glömde säga att imorgon ska jag äntligen få träffa SVARTINGEN hihi love you gurl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!