THE END IS JUST A NEW BEGINNING

Nu är det dags att springa till köket & leka kock. börjar bli lite småhungrig huhu. sen hade jag tänkt att måla mina naglar eftersom att all nagellack har försvunnit och jag målade liksom imorse eller var det igår-morse..? hm.. yallafall keff H&M skit..

vickan kanske skulle titta förbi här en sväng senare, saknar faktiskt min lilla pingla har inte träffat henne på ett bra tag känns det som. everybody's talking about who's real & who's fake. but hey, i don't care anymore, i'm like.. i don't give a fuck!! dags att bara köra...

shit vilket knasigt inlägg det blev. måste bara skriva en mening om lilla selmis som jag pratar med över FB nu. haha hon är bara för härlig. diggar henne starkt! :D

Kommentarer
selma

hahaha aaaaw söt eru :D diggar dig med hähä (a)



2011-04-14 @ 20:03:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!