Tack för en fin dag!

dagen började med att jag mötte upp verro och börja promenera ner mot resecentrum. vid kungsgatan träffade vi på grabbarna grus F, J & Z som skjutsade oss ner till stationen. efter en kvartsväntan med automatbesök - redbull och betala via sms (FLÄSHIGT) kom Linna & då tog vi vagnen till hageby för att lämna av hennes väska. Sen tog vagnen till stan för att hämta ut pengar och sedan vidare till klocket.

I klocket kickade vi till willys en snabbis & sen hem till Roses mamma, där blev det grillning & skön stämning. Jag var dock nykter HÄHÄ varför leker jag duktig..?! Hade i alla fall en härlig kväll med underbara människor. Jag hoppas att söta Lina hade en bra första dag i Norrköping trots lite drama.. hon fick i alla fall en sidecut på köpet och jag förnyade min. Måste säga att hon vart riktigt snygg i den frillan! Hon fick även lära sig lite ord "Vaa truuru, känslan, FIITTA-fiiittaa" HAHA som jag skrattade åt henne. härlig tjej.

Nu ska jag bara ta det lugnt, vaknade trotsallt 05.00.. vänta vänta.. FATTA ATT JAG MISSADE BB IDAG? VEM ÅKTE UT?! :( första gången jag missar veckofinalen.. ska in på bigbrother.se och checka läget.

Vi kom in på en disskussion (stavning?) med peter. Alla höll med varandra utom peter.
ni får jätte gärna svara på denna frågan:
Är ni hellre rika, men inte har en jävel som bryr sig om er - ingen!
Eller en fattig person, men med en pojk/flickvän som älskar dig samt vänner & familj.


Pengar är ingenting. Kärleken övervinner allt.



I väntan på att snäckan skulle komma

Lina & Verro

Klyft mästerkocken

<3

<3


NU: TVÄTTA AV SMINKET SEN SÄNGEN. GOD NATT! ♥



Kommentarer
Anonym

så respektlöst av din kompis verro att tatuera in ett kors på foten.



2011-04-18 @ 01:07:11
Anonym

hej Selma, jag och en killar har varit inte tillsammans men vi har snackat i 6 år nu vi va tillsammans en stund sen blev de slut men vi har alltid kallat varandra älskling du är mitt allt och sånt vi älskar varandra från hela vårt hjärta men problemet är att han bor långt ifrån mig han bor två timmar från mig, men han kommer ofta till mig för att träffa mig han vill inte förlora mig ja vet att han älskar mig och ja dör för han, men han vill inte att vi ska bli tillsammans han vill bara snacka med mig sådär så ja ska vara kvar i hans liv framtid han vill playa klart tjejer o skit sen ska han ta mig men ja blir så krossad men direkt när han säger något så glömmer ja bort allt dåligt han har gjort imot mig, han skrev för en vecka sen att han vill ha mig nu o vill glömma allt sen ja logga in i hans facebook för att se om han har mognat till o inte har kontakt med andra han vet inte att ja kan hans lösen ja knäckte den hihigrym e jag, men iaf när ja loggar in de första ja ser är att han snackar med 3 tjejer o ger ut nr och skit, samtidigt skriver han med mig o säger vill ha en chans till o ja börja flippa ja gav hans lösen på sms och sa bara stiick inget mer, han flippa han trodde ja drev men aa... jag är så jävla sårad ja älskar han vill ha ett seriöst förhållande med han men han e fett omogen de sjukt men han vill inte glömma mig han älskar mig hans vänner säger till mig att han snackar om mig hela tiden o han tänker på mig o att han älskar mig men varför håller han på så som han gör dåå jag fattar inte du kanske fattar sånt problem med killar ja har ingenaning verkligen för han e min första kille o har inte haft någon eller tagit någon vill inte ha någon än han, mina vänner säger snacka med andra du kan få vem du vill lalala men tyvärr ja gör inte sånt ja vill inte såra en annans hjärta för att glömma mitt ex låt mig döö ja vill inte såra någon annan liksom men vill glömma han men vill ha han fuck ja vet inte vad ja vill för han har gjort mig syk på riktigt för hans barnlekar. vad tycker du ja ska göra med han tycker du ja ska kämpa för att fixa de bra imellans oss eller skita i han? är jävligt tacksam för svar hehe de blev en historia förlåt du får ge mig svar när du orkar taack, du är så vacker :)



2011-04-18 @ 11:44:04
Veronica

Det är uppgjort, illuminati, illuminati :O



2011-04-19 @ 04:39:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!