SVAR TILL ENA!

Svar: jag tycker om dig med ena! Men till att börja med ljög hon för mig om det i ett år, och umgicks med mig dom ingenting. Sen när jag.fick reda på det och konfrontera henne erkände hon inte, jag var tvungen att psyka henne lite för att få fram det . Hon erkänner fortfarande inte sex men jag vet att det stämmer och de som du vet att hon har gjort är minst lika grovt, så joo hon är fett jävla äcklig och smutsig. Hela hon är en skam. Du blir ledsen av att höra detta, men hur ledsen och blåst tror.du jag kände mig när min egna kusin gått nee min kille? Du kan inte ens sätta dig in i situationen ena! Äckell är det minsta hon kan vara, finns mycket mer att säga om den.bruden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!