SVAR IFRÅN FRÅGESTUNDEN!

Anonym: Vad har du för höftmått och midjemått ? Kan du mäta :)
SVAR: jag har letat efter vårat måttband hur länge som helst men det är spårlöst försvunnet. jag har alltid varit rätt smal runt midjan, men jag har otroligt breda höfter. but i think it's sexy hähä :) kurvor är kvinnligt !

nattis: Vad är din högsta önskan ? :)
SVAR: min högsta önskan är att jag blir klar i skolan, fixar min utbildning och får ett bra liv tillsammans med mina nära & kära :)

Anonym: eftersom att så många blir gravida nu undrar jag när du vill ha barn och vad gillar du för namn kram!
SVAR: haha. ja du, helst när jag kan försörja mig och mitt barn (när jag är klar med skolan, har ett jobb, eget tak över huvudet & en man som är villig att ta steget & bli en god far) men OM det skulle ske innan allt detta så skulle jag definitivt behålla ungen i alla fall. jag kommer ALDRIG i mitt liv att göra en abort.

tjejnamn: Sibel, Gizelle, Aylin, Keylin
killnamn: Kenan & Artan än så länge.


Ida: vad tror du är bäst?
platta varje dag eller rakpermanenta?
komentera gärna mitt inlägg med ditt svar <3

SVAR: hm, inget av det. jag är inte expert på de här med plattång osv, för jag använder mig inte utav sånt. men har hört att båda sliter på håret väldigt mycket. :/

Issa: Du verkar ha kommit över ditt ex stämmer det ?
SVAR: jag antar att du syftar på K och ja, jag har kommit över honom ÄNTLIGEN. jag hade en tuff period men nu känner jag mig levande. det gäller att tänka positivt & inte gräva ner sig i alla fina minnen man har tillsammans. han var en fin kille en gång i tiden, mer än så är det inte längre. ångrar dock ingenting, för jag har lärt mig mycket. jag har dessutom en annan som gör mig på toppen humör every day!

Ida:
Vem är din bästa vän?
Vad är din favoritmat?
Är du kristen/muslim eller har du ingen tro?
Är din familj religiös?
Vill du bo i Norrköping hela livet?

SVAR:
1. alltså bästa vän & bästa vän, tror inte det finns något sånt längre. allt dör ut. men de som ligger mig närmast om hjärtat, som jag kan berätta allt för & alltid skulle ställa upp för är viccy, rose & verro !
2. Min favoritmat är dolma, tacopaj & rosis mamis mat & sen istanbul kebab förstårs :)
3. Jag ser mig varken som en kristen eller  muslim. Anser att det knappt finns några kristna/muslimer i sverige längre. Alla har mer eller mindre syndat och sysslat med grejer som inte är acceptabelt enligt både bibeln & koranen.
4. nej, ingen i min familj är direkt religiös, det enda min pappa gör är att inte äta gris. (det är det jag menar, nästan igen är riktig muslim längre)
5. Nej jag tror inte jag stannar kvar här hela livet, men å andra sidan säger en del av mig att jag SKA göra det :)

Ord blir meningar: hur gjorde du när du slingade håret hemma, hade du slingmössa lr folie ? =) vilken färg använde du.. har mörkbrunt hår vill inte se ut som en kyckling i hela håret vill typ ha ljusa slingor , bruna, lite blonda.. ah så som du har haha :D
SVAR: ja jag använde mig av slingmössa & jag köpte slingfärg ifrån schwarzkopf. bilden här nedan är den hårfärgen jag slingar med. jag hade mörkbrunt/rött när jag färgade och mitt hår blev blondt/orange första gången. nu  har jag slingat tre gånger om jag inte minns fel. det blir snyggt, do it!



Isabella: Hej hej :) är ditt hår färgat? vilka färger har du då använt? :) asfint!
SVAR: hej på dig pinglan! ja mitt hår är färgat, färgen ser du ovanför! tackar! :)

J: Du förtjänar det bästa du är en vacker tjej. Undrar bara hur du tagit allt det här med din kusin? Fruktansvärt att en människa kan göra så. Ush. Alla borde få veta vilken backstabber hon är. Kramar J.
SVAR: tack så hemskt mycket, det värmer! jag har tagit det gangska bra, jag har inget mer med henne o göra. hon är en äcklig och falsk snake som aldrig kan hitta sig något eget utan använder jämt andras. smuts. haha alla borde få veta, ja du det är nog fler som vet än vad jag trodde. :)


Amanda: Vill bara säga att- ditt hår! Gash vad fint. Hur länge har du bloggat? :)
SVAR: Aw thank you! :* jag har bloggat i sisådär 3 år.

Anonym: bor dina föräldrar ihop eller bor du bara med din mamma? :)
SVAR: bor med mamma, men har bra kontakt med pappa också.

Linn: håret blev as snyggt, är det ditt riktiga?

SVAR: tackar! yes it is :)

Anonym: Vad är det dn kusin gjort emot dig? :/
SVAR: kusin kan jag inte påstå att hon är, för inte ens en VÄN skulle göra något som hon gjorde. Skäms enormt mycket över att vi delar samma blod. Man kan väl säga att hon var förtjust i mitt ex när jag och han var ett par, det säger nog allt haha !

Anonym: varför så underbar mistår???

SVAR: haha varför så underbar? om jag fattat rätt. lite skum fråga. det blir vad man gör det till och jag är en godhjärtad människa, men ibland måste man stå framför vissa val & då är man kanske inte lika underbar längre.

Johanna: hur ska jag gå till väga för att få exakt likadant hår som dig? skit fint <3
SVAR: tack så mycket kära du! antar att du syftar på hårfärgen (för jag har inte gjort något med mitt hår utöver att färga) jag vet inte riktigt hur ditt hår ser ut men jag köpte som sagt slingfärg (du ser vilken färg lite längre upp) och så slinga jag bara några gånger med 2-3 veckors mellanrum :)

tack för alla frågor ♥ hoppas ni blev nöjda.

Kommentarer
ida

det finns muslimer som är RIKTIGA muslimer också!



2011-04-05 @ 18:11:17
Anonym

Hej:) måste bara börja med att skriva att din blogg är grym! har läst den ett tag nu och du förvånar mig postitivt hela tiden. I början trodde jag bara att du va som vilken tjej som helst, men ju mer man läser,desto mer fattar man att du verkligen har någonting innan för pannbenet och att du verkligen gör allt för dina nära och kära. Du verkar va en rikigt go tjej helt enkelt :) har inte velat kommentera innan för jag och din kusin hatar varandra, men nu verkar ju inte du heller vara så förtjust i henne så. aja iallfall fortsätt som du gör! kram!



2011-04-05 @ 18:58:13
Anonym

När fick du reda på de där med din kusin? :/ för ni har väl varit vänner långtid efter att du och k gjorde slut?



2011-04-05 @ 20:30:29
Anonym

man kan inte vara kristen om man inte är döpt..



2011-04-06 @ 16:32:50
A

Hur kan du påstå att det inte finns riktiga muslimer? Känner du alla muslimer eller? SubhanAllah det finns SJUKT MYCKET TROENDE RELIGIÖSA muslimer, i Sverige, i Norrköping! Vi blir bara fler och fler! Det är en stor grej du sagt, och det är inte alls sant. Det är sant att det finns många som kallar sig muslimer men inte är praktiserande, men det finns också jättemånga bra muslimer som ÄR praktiserande, men de syns inte lika mycket eftersom de är inte såna människor du kommer träffa på krogen, shoppa varje dag osv. du hittar dessa människor i moskén eller sysslandes med något vettigt. SubahnAllah!



Om du visste något om Islam så hade du vetat att alla människor är syndare, ingen är felfri och att Allah förlåter ALLA synder om man vänder sig i uppriktig ånger till Honom. Om du t.ex. inte varit religiös tidigare och syndat massor och gjort dåliga saker, så om du ångrar dig finns det alltid hopp i Islam! Alltid! Du kan göra stora synder (självklart ska du inte göra det, men OM) så finns det aaalltid hopp. Gud är Den Nåderike, Den Barmhärtige. Allförlåtande.



Må Allah vägleda dig! (det är inget illa menat, utan jag önskar det.)



2011-04-19 @ 11:49:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!