Suryoye

god morgon! jag vaknade för sisådär en timme sen. har precis tagit en kopp kaffe & ska strax ta mig en dush, för att sedan dra mig till levent. vi ska måla väggen idag, blir nog superfint. annars har jag ingen aning om vad kvällen erbjuder hähä

fick en kommentar ifrån maria: En konstig fråga kanske men vad tycker du om syrian tjejer och syrian killar? :)
SVAR: hej! :D jag är uppväxt med syrianer & jag har inget dåligt att säga om dem, förutom att syriantjejer är rätt kaxiga & ofta tror att de är störst bäst och vackrast (inte alla, och alltid). killarna brukar ha för mycket luft men jag har inget emot dom, trivs i syrianers sällskap & maten är ju dödlig. min vän rose är ju syrian och tack vare henne & de andra i klocket har jag faktiskt lärt mig arabiska, förstår det mesta & brukar faktiskt svara tillbaka på svenska (för att jag inte kan prata arabiska) när hennes mamma pratar.

Kommentarer
Natta

Är levent den nya killen du träffar? :)



2011-04-09 @ 14:31:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!