soooo fuckiiiin siiick

JAG VAKNADE NYSS! solen skiner fortfarande ute och jag vaknade nyss? fattar ni vilken härlig dag det måste ha varit. ångest ångest ångest.

jag var hemme hela gårdagen, mådde inte riktigt bra men fram till kvällen kom rosii hit & så tvingade hon med mig till hennes jobb, och så överraskade vi svartingen med MIG också HAHA. rosii sa till henne att jag inte mådde bra och stannade hemma ist, så hon vart nog glad o se mig sitta där ;)

efter att rose slutat fick vi skjuts hem till klyft & där drack de, själv är jag nykterist för det mesta haha plus att jag hade ont i huvudet så jag ville inte ens smaka liiiite. vid halv 6 imorse promenerade vi hem med Danne en kille, och jag måste bara säga att han påminde om Danne Rack så otroligt mycket. hans sätt att prata, hur han sa det och allt sånt. det var sjukt.. vila i frid ängel.

när jag och svartingen kom hem käkade vi mosaka & satt med mamsen i köket, drack kaffe och multivitamin i mängder. klockan slog 9 och vi kände att nae nu måste vi sova. vi fixade iordning allt bytade om och sånt men sen när vi väl låg där i sängen var vi hur pigga som helst, det gick bara inte. så vid 10 bestämde vi oss för att handla ostbågar & dip, och så fick det bli. när vi kom hem igen käkade vi det & sen däcka vi till slut HAHA knas asså. och idag kl 14.00 säger verro: SELMA VAKNA VAKNA! vaad e kl? KL E 2.. VAKNA :) vi hade sovit tre timmar. stick svarting jag ska sova HAHA. sen vid fyra drog hon BÄTTRE jag sov vidare HÄHÄ

HELT DÖDA på väg hem imorse



påväg hem



chips-trip på morgonen



mmmmmmmmmh



påsen i högsta hugg



slutresultat



sjuka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!