snabb update

Har precis käkat. gott var det! nu tänkte jag bädda ner mig i sängen, börjar få huvudvärk. har inget att skriva, tänkte bara svara på två kommentarer :)


Anonym: Hej:) måste bara börja med att skriva att din blogg är grym! har läst den ett tag nu och du förvånar mig postitivt hela tiden. I början trodde jag bara att du va som vilken tjej som helst, men ju mer man läser,desto mer fattar man att du verkligen har någonting innan för pannbenet och att du verkligen gör allt för dina nära och kära. Du verkar va en rikigt go tjej helt enkelt :) har inte velat kommentera innan för jag och din kusin hatar varandra, men nu verkar ju inte du heller vara så förtjust i henne så. aja iallfall fortsätt som du gör! kram!
SVAR: Hej! Tack så otroligt mycket för dina varma ord. älskar såna här kommentarer, de får mig att må toppen! skulle jätte gärna vilja veta vem du var, så att man kan tacka dig lite mer personligt. om jag ska vara ärlig så är det inte många som tycker om henne, men trots det har jag alltid skyddat henne eftersom att vi har samma blod! men nu finns det ingen anledning till det längre :) jag ska fortsätta som jag gör. Tack så mycket igen puss på dig.



ida: det finns muslimer som är RIKTIGA muslimer också!
SVAR: ja du kära lilla ida som inte tycker om att läsa min blogg men gör det ändå. jag skrev aldrig att det inte finns riktiga muslimer :)
"Anser att det knappt finns några kristna/muslimer i sverige längre." ta och läs en gång till innan du kommenterar nästa gång!

Kommentarer
Anonym

Men kan du mäta höftmåttet och midjemåttet när du hittat måttbandet ? Eller om du kommer köpa nytt. Skulle vara intressant att veta :D



2011-04-05 @ 22:02:11
Anonym

vad vet du att det inte finns? snackar bajss läs själv



2011-04-05 @ 23:25:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!