Sista inlägget för inatt.

Hej på er mina söta gullefjun. jag har precis suttit i telefonen en timme med min kära svarting som befinner sig i stockholm, som ni vet vid de här laget. våran enda kommunikation är dator & telefon, men på fredag kommer hon antagligen ner & det ska bli underbart :) man har alltid mycket att prata om med verro, dessutom saknar jag henne massvis! haha det låter som att hon är i kina eller något. men hon är en av mina närmaste och när hon inte är i närheten blir det ett stort tomrum!

innan hon ringde låg jag och kolla på cheaters. det hade varit riktigt kul om ett sånt program kunde komma till sverige. man vet ju inte till 100 % om det är äkta, men endå. någon kommentera om måttbandet, jag fixar det när jag har ett måttband. promise :)

nu ska jag nörda framför datorn lite, bloggar & facebook sen är det läggdags. ska upp på möte med mamsen imorgon. hoppas det går bra.. natti natti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!