sängen var min bästa vän

god kväll my friends! har inte orkat sitta vid datorn today. sängen har varit min bästa vän hela dagen utan att överdriva. har inte känt mig i form.. sitter och kollar på efterlyst nu & efter det ska jag kolla på big brother och seeen ska jag kolla på någon dokumentär som eldijan tipsade om, han vet vad jag tycker är intressant haha :)

imorgon är det skola som gäller, sista dagen på två veckor (lov) så jag ska ta hem matteboken & försöka plugga ensam så mycket som möjligt. brorsan kommer hem nästa fredag, kan ni fatta hur glad jag är? haha shit. ska bli så skönt att ha honom i stan igen. och denna gången ska han stanna för alltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!