ONSDAG

Shit vad keffa ni har blivit med att kommentera! YALLAFALL.. hej på er! jag sitter och kollar på unga mödrar, vaknade vid 12 tiden för att viccys mami ringde, men vi låg och drog oss i sängen till kvart i 1. sen stack viccy för hon var tvungen att gå på ett möte så jag är ensam huhu.

idag har jag ingen aning om vad som händer, vädret är inte på topp så jag stannar nog bara inne idag. imorgon är det skola som gäller, ångest.. har en del kvar i matte som jag måste hinna klart med innan sommarlovet så jag måste verkligen ligga i nu.. uuuush. får ångest bara jag tänker på det :(

ska väl hoppa in i en dush snart och göra lite nytta här hemma. hör av mig. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!