lucky-times

När klockan har slagit 00.00, och om jag är ensam börjar alltid mitt huvud att arbeta. förut var det bara sorgliga, deprimerande tankar, men nu det är raka motsatsen. jag bär på så mycket liv inom mig, sån frihetskänsla, sån glädje. jag har inte mått såhär bra på länge. + min bror kommer hem om bara 19 dagar :) 

för några månader sen kunde jag sitta och gråta vid den här tiden. men idag sitter jag med ett leénde på läpparna & en härlig känsla i magen. haha vill bara skrika ut till hela världen hur glad jag är.

vet inte ens hur jag ska förmedla min lycka. det går inte. att jag skulle stå på egna ben & med stolthet kunna säga att jag är glad, det trodde jag aldrig. inte efter all skit som hänt. but heeeeeeeeeeeeeey, here i am :)

jag & rosis underbara mamita




me & beautiful girls valentina, rreze, marigona, jag och nittan




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!