kvällsinlägg !

God kväll mina nattugglor!
jag avslutade precis dagens sista samtal med min fina vän verro! vi har nog aldrig pratat i telefon lika mycket som idag, och jag skrattar alltid lika mycket med henne. innan det blev det att kolla på efterlyst, big brother & sen en långdush på det. haha måste säga att gurkan var bara för gullig idag, han verkligen lackade ur för att han inte fick sin älskade kebab.. det där kallas riktig kärlek.. hahaha stackarn. nu ska jag väl inte göra så mycket, reda ut ett och annat sen är det nattinatti för imorgon är det skola som gäller huhu. kommer dock inte lyckas sova eftersom att jag vaknade rätt sent idag.. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!