KURD SÖKER FRU

 

Som rubriken lyder.. Min kära vän Fathi needs a girlfriend, seriously. Jag lärde känna den här kurden redan i 3-4e klass. Dock gick han inte i min klass för han kunde knappt prata svenska, så han var tvungen att gå i förberedelseklass -.- HAHA. Men till slut fick han börja i min klass och varje vecka hjälpte jag honom med engelska glosorna & veckans ord i svenska. Jag minns så väl när han skrev en lapp och kastade över den till mitt bord: "vad är beautiful på svenska?" Sakta men säkert lärde han sig och nu tror man att han har bott här hela livet.

Min lilla Fatoohi bor ensam, är 19 år gammal och pluggar upp sina betyg på IV. Det är aldrig försent right?! Han behöver en söt tjej som är omtänksam och visar respekt, Jag godkänner inte vem som helst. Ingen hoe tack! Yes, jag måste vara rak på sak. Han är väldigt charmig och rolig. Han är värd en bra tjej!!
Intresserad? Ring oss: 08 702 0090.. nää hahahaha men kommentera eller maila om du vill att jag fixar ihop en dejt med honom. Do kanske vil hans fajsbååk? eller blånbåååk.. Du kommer inte bli missnöjd ;) hähähäh

Kommentarer
Kimberly

HAHAHAHA asså ni är fan sjuka!!



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2011-04-27 @ 20:14:32
denise

riktigt söt kille jue



2011-04-28 @ 21:38:59
Nikolina

HAHAHAHAHHAHHA klockreeeenaa , walla ja vill :( han va snygg ju .



2011-04-29 @ 11:45:14
anna

ouff han va skitfin :P



2011-07-06 @ 15:38:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!