Kimpan & viccy

Nu är jag hemma igen efter en tripp till haga med vickan. vi mötte upp våran älskade kimpan & rörde oss direkt mot MC, satt där och prata om allt möjligt & skratta massor HAHA. kom percis hem så det blev väl två timmar :) alltid lika härligt att träffa kimpan & hennes mage har blivit såå stor. vart helt fashinerad (stavning?) hahaha. tryckte på magen och hade mig. fick känna på rumpan & någon fot/ben HAHA h*n tryckte tillbaka när jag tröck haha. fett härligt !

tack för en fin kväll tjejor. viccy är här nu men ska väl hem snart tror jag :) då ska jag hoppa in i en dush & sen lägga mig och kolla på bb som börjar vid 10. hörs väl senare. frågestunden kommer ut imorgon.

älskade kimpan & fettmagen hihi

så härligt att kunna gå med skinnjacka & briillz.


Kommentarer
Maro

En konstig fråga kanske men vad tycker du om syrin tjejer och syrian killar? :)



2011-04-09 @ 10:31:32
Maria

En konstig fråga kanske men vad tycker du om syrian tjejer och syrian killar? :)



2011-04-09 @ 10:32:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!