ibland vet man inte vilken väg man ska ta

viccy sover sen ungefär en timme tillbaka och här sitter jag pigg och crazy och smsar med underbara besnik, finns nog ingen kille i världen som han! :) annars sitter jag och tänker som vanligt, på grejor jag inte borde lägga energi på dessutom. mitt hjärta sviker mig ibland men vad ska man göra.. jag är bara människa.

ibland vill jag bara packa och dra. sticka med någon, försvinna ifrån allt. utan att någon har en aning om det. börja om på nytt, ifrån grunden i en helt främmande stad, kanske ett främmande land med helt främmande bilar och främmande människor. Ett ställe där bara VI existerar. så jävla härligt det skulle vara! fri och glad. nej, man ska inte springa ifrån sina problem, men grejen är att jag inte har några större problem, så det är inte det. men jag känner bara att jag vill bort härifrån, och börja om på nytt som sagt. för jävla härligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!