I love him, but i dont know him

Har kolllat igenom din blogg och sett att många skrivit sina problem till dej och så och du har vettiga svar tycker jag så jag tänkte fråga om din hjälp för allt är skit för mej just nu.
Det är så här att jag gillar en killle, jag har frsökt få kontakt med honom vi har snackat på facebook och i telefon men det är alltid jag som har tagit upp kontakten. vi känner varandra knappt vi syns kanske en gång i veckan men vi snackar inte med varandra då vi ser bara varandra på matcher. dt verkar som att alla hans kompisar och även han vet om att jag gillar han för hans kompisar sa det och jag har pratat med en av hans kompisar om att jag gillar killen tusen gånger och han har bara tyckt att jag ska gå ram och prata med killen men jag har inte vågat eftrsom vi knappt känner varann.sen sa en av hans kompisar att han vet att jag gillar killen och att alla vet det men att kille ni nte vill ha tjej å så att det inte är nån ide att gilla han men jags abaraatt jag inte gillar han och så. sen sa han att killens kompissom jag snackat om om killen har berättat allt jag sgat till han om kilen till alla. men killens kompissom jag snackat med säger att det är killen själv som har berättat att jag ringt och skrivit till han å så... men hans kompis frågade han ifall han gillade mej men då hade han sagt nej för han knappt känner mej. senare dagen efetr alltså idag så ringde jag killen och fråga varför han gått å sagt saker då sa han att han inte gjort det då sa jag varför får jag höra det då då sa han jag har inte gjort det jag känner knappt dej sen sa jag ne men du vet inte ens vad jag menar då sa han ne men jag snackar aldrig om dej då sa jag neeh men aja hejdå då sa han a hejdå
och imrogon kommer vi ses för att han ska träna mej å några fler vet inte vad jag ska ta mej till jag hade tänkt å prata med han imorgon men nu vågar jag inte längre och jag är känslig så jag är rädd att jag ska börja gråta frmaför han imrogon jag kommer dö och jag vill dit för jag vill se han...



SVAR: Hej! jag förstod inte din text fullt ut, den var lite krånglig att läsa men jag ska försöka att svara så gott det går!
Till att börja med, du gillar en kille som du inte känner? som du inte pratat mycket alls med och "ser" en gång i veckan? är du säker på att du verkligen gillar honom? Om du nu gör det, borde du försöka träffa honom ensam. Kanske ta en promenad, kolla på film, äta en glass i solen och bara lära känna varandra? försök att prata mycket med honom via FB, sms & telefon och visa ditt intresse. Han kanske inte riktigt förstår någonting med tanke på att ni inte känner varandra, men om du visar ditt intresse kanske han lägger ett öga på dig :)

Du vill prata med honom, men är du säker på vad du ska säga? jag menar egentligen har du inte så mycket att komma med eftersom att ni inte känner varandra?! Försök att prata med honom lite smått, lägg in en stöt och visa att du vill träffa honom mer till att börja med. sen när det blir lite djupare och känslorna syns tydligare DÅ kan du prata känslor med honom, än är det alldeles för tidigt. Alltså detta var lite svårt för jag förstår inte riktigt vad det är du vill ha hjälp med, elle råd om?! Ni verkar inte vara så gamla, därför kanske du tycker att såna här händelser är svåra att ta itu med. Men som sagt ta det lugnt bara, visa att du vill lära känna honom och när tiden är inne för en djupare nivå, kommer du känna det i magen. puss på dig !

Kommentarer
anonym

tack för ditt svar, förstår att du inte fattat riktigt vad jag har skrivit för var stressad när jag skrev och mådde helt piss då jag skrev nu med vet inte vad jag ska ta mej till nu när allt det här ahr hänt att alla hans kompisar verkar veta om det och han har sagt saker och jag ringde och skyllde på han om att han sagt saker vilket jag inte vet om han gjort eller inte men kommer iallafall inte våga skriva något mer till han nu...jag mår verkligen inte bra av det här känner ångest vill bara spola tillbaka tiden och inte ringt iallafall och skyllt på han....vi hade bestämmt att vi skulle träffas nån dag och spela basket efetrsom vi båda har det som intresse han skulle höra va sej men nu kommer han nog verkligen inte höra av sig längre jag kunde inte hålla imot mina tårar efetr träningen idag när han tränat oss så hans kompisar såg mej gråta men när han kom imot oss gömde jag mitt ansikte under min kompis jacka vet inte vad jag ska ta mej till:/



2011-04-28 @ 23:00:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!