I can't stop lovin' this feeling

jag mår bra bra bra jag är glad glad glad. this is soo fuckin good !
i haaaaaaaaave neeeveeer feeeeelt soo happy!
haha jag bara sprudlar kärlek. har myst med min älskade tjockis katt i min stora säng & nu ska jag lägga mig och kolla på tre kronor tror jag. ikväll ska jag fixa naglarna, ögnbrynen, dusha & smörja in mig i BUS! have 2 look fresh + att vickan sover heere tonight

haha jag tycker om engelska idag. är helt hyper. märker ni det? HAHA

kan man sova mer mänskligt som ett djur? MIN TARZAN ÄR SÅ SÖT!


Kommentarer
Kimberly

Shit, gamla gubben på bild!! Han har lärt sig med åren hur en riktig mans katt ska ligga hahahaha. Pussa missen från mig. :*



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2011-04-03 @ 18:18:30
Adela

Fin blogg!;)



Blogg: http://blueeys.devote.se
2011-04-03 @ 18:42:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!