GOOD DAY

Helllooo kära ni! jag kom precis innanför dörren, brorsan levent följde mig bästa! idag har jag varit hos levent & suzan, de bjöd på världens godaste mat. sen tog vi en promenix med tugay & senare tog vi en sväng till roses nya jobb, är så stolt över min prinsessa! fick träffa grabbarna också alltid lika kul. men nu skulle de vidare & lilla jag har ju inte fyllt 18 ännu så jag traskade hemåt hähä, det gör ingenting fick umgås med de bästa.

HAHA jag hoppas inte alla dog över min vitlöks-andedräkt idag, borstade tänderna & tuggade tuggummi som en jude, men sånt hjälper inte moohahaha. vitlök är dödligt gott så i dont give a fuuck! jallfall, alla gamlignar som var där vart homies med mig. en kvinna kom och prata om sitt privatliv med mig och utbrast "kan jag få ge dig en kram.. en till, du är så go", och hon knöt upp syrrans hår i bullar och grejor haha skratta loss. sen kom en man fram och börja snacka loss haha love 2 old people.

sammanfattning: GOOD DAY hähä

älskar dig till stjärnorna & tillbaka prinsessa




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!