GOD NATT!

tog en sväng till vasaparken med alla möjliga människor. mysigt faktiskt. rose försökte supa ner deniz med hjälp av ett ölspel HAHA han fuskade och hade sig, skratta ihjäl. min fillifjonk skulle komma men sen drog vi hemåt för att det började bli kallt huhu :( men först tog jag och vickan en sväng förbi MC och tog med oss maten hem & på hemvägen stötte vi på en transa, som var hora.. jag skojar inte.. hon hade på sig kortkort kjol, höga jävla plastklackar & gick mitt på gatan -.- HAHA helt sjukt.

nu kollar vi på hostel 2 som går på 3an, men om en kvart ska vi byta över till elvan och kolla på reprisen av big brother. läste på facebook att roddan åkte, det måste ju vara något fel på rösterna.. fett skumt. utan roddan är det ingen big brother alltså :(

GOD NATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!