fryser!

egge: det är tråkigt att höra, men det är inget jag lider av längre. jag mår bra nu och allt känns super. don't need pussys in my life anymore :)

nu är jag i alla fall hemma. även att jag inte har gjort så mycket så har det varit en händelserik dag. först mötte jag upp syrran på stan osv som jag skrivit i några inlägg tidigare. sen målade vi väggen, är dock inte klar än men ni får före & efterbilder när allt är godkänt hähä.

sen väntade jag på den sega freddy som aldrig kom för att han är den segaste människan i världen och väntade på en kompis. istället fick jag och klyft skjuts till sams krog, var otroligt mycket folk - gamlingar självklart. till slut fick vi ett samtal av freddy så han och några till kom dit. vi hittade på lite grejor & sen följde de mig hem hihi :) kan ju säga att jag frös i hjäl nu på kvällen - vilket en dum tjej som jag inte tänker på eftersom att det är soligt på dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!