FREDAG

God dag mina vänner.
idag känns det inte som en bra dag huhu. vaknade upp med en klump i magen utan att ha en aning om varför. känner mig lite orolig. dont know why, har en aning men nae. vet inte.

hörde ifrån köket att mamsen pratade med någon i telefonen, lyssnade lite & började tycka att hon pratade väldigt osammanhängande. det är snö ute & det är snö ända upp till min dörr (vi bor i lägenhet) och såna konstiga saker. trodde att hon hade fått flipp och gick ut i köket för att fråga om hon hade blivit psyk, då utbrast hon i ett skratt. haha hon hade rose på andra linjen & skrämde upp henne lite.

pratade med rose och snart kommer hon & klyftan hit tror jag. i need it! har inte så mycket mer på hjärtat. hade bäst så länge! ta alla med en nypa salt idag för kom ihåg att det är 1 april mohaha.

wiie. 1 april fick mig att tänka till. deniz kommer hem den 22e. 22 dagar kvar. WOHO ! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!