fredag

hej mina vänner! vilket knasigt väder det är ute, ena stunden är det blåsigt och grått, andra stunden är det soligt.. drog i alla fall på möte vid halv två, hade hoppats på att vickan skulle följa med, men hon hade tagit fel på dag så det fanns ingen tid över, jag fick gå själv. men det gjorde inget. vi fyllde bara i ett papper och det känns grymt bra!mer än så säger jag inte hihi ;) svar på personen som undrade över tröjan, det är inte jag på bilden. men jag skulle jätte gärna vilja ha en sån tröja!

sen ringde jag upp syrran, så nu sitter jag här hos henne och levent. vi var precis och handla så sen blir det käk för hela slanten. potatisgratäng, lövbiff, tzatziki och sallad. kommer sitta fint i kistan! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!