EX



Anonym: Hej Selma ! Jag har lite problem med min pojkväns ex och vi har varit tillsammans länge. Vad betyder det om han gillar en bild på sitt ex på Facebook ? Jag orkar inte mer med att han ljuger att han inte har kontakt med ex , visst han brukar inte skriva till de men han gillade ju den bilden sedan hör de av sig till han. Har skrivit tidigare till dig , skrev att han vill gifta sig med mig och allt och förlova sig men jag blir så förvirrad.

SVAR: hej snäckan! Problem med pojkvännens ex är aldrig roligt. Jag vet inte vad han menar med att han gillar hennes foto men han kanske inte har släppt henne än? eller så kanske han har kommit över henne men bara vill vara hennes vän.. fråga honom? döm aldrig utan att fråga gumman. Jag förstår att du tycker det är jobbigt. Du borde prata med din pojkvän en gång för alla och fråga om han vill vara med dig eller om det är henne han vill åt?! OM han säger att han vill ha dig och att han ska skita i henne så måste du också göra det hur hårt det än tar på dig. Om han vill vara med dig: fuck henne kör ditt eget race. Och en sak till, OM han vill vara med dig kan du be honom att sluta ha kontakt med sitt ex, förklara hur allt kring henne får det att känna dig konstig och orolig, så förstår han säkert. hoppas det löser sig !


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!