En promenix ner i det fina vädret för att hämta upp Lina!

nu ska jag röra mig mot resecentrum med svartingen. blir trevligt ska ni se. ikväll står grillning på schemat, myigt :) jag hör av mig senare när jag är hemma igen och då har jag ingen aning om när det blir. ELLER så bloggar jag ifrån mobilen.

min pappa är så söt, det enda orden han använder sig av när han skriver till mig på fb-chatten är:
hej/merhaba, ne yapiyorsun/va gör du, spilar (spelar hahaha) inget, hemma, ok.
det tar sig.. :)

hade bäst så länge så hörs vi!
Puss selma


Kommentarer
Ord blir meningar

HAHA VAAA SÖT!



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-04-17 @ 14:16:54


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!