Efter regn kommer solsken!

Anonym: hej Selma, jag och en killar har varit inte tillsammans men vi har snackat i 6 år nu vi va tillsammans en stund sen blev de slut men vi har alltid kallat varandra älskling du är mitt allt och sånt vi älskar varandra från hela vårt hjärta men problemet är att han bor långt ifrån mig han bor två timmar från mig, men han kommer ofta till mig för att träffa mig han vill inte förlora mig ja vet att han älskar mig och ja dör för han, men han vill inte att vi ska bli tillsammans han vill bara snacka med mig sådär så ja ska vara kvar i hans liv framtid han vill playa klart tjejer o skit sen ska han ta mig men ja blir så krossad men direkt när han säger något så glömmer ja bort allt dåligt han har gjort imot mig, han skrev för en vecka sen att han vill ha mig nu o vill glömma allt sen ja logga in i hans facebook för att se om han har mognat till o inte har kontakt med andra han vet inte att ja kan hans lösen ja knäckte den hihigrym e jag, men iaf när ja loggar in de första ja ser är att han snackar med 3 tjejer o ger ut nr och skit, samtidigt skriver han med mig o säger vill ha en chans till o ja börja flippa ja gav hans lösen på sms och sa bara stiick inget mer, han flippa han trodde ja drev men aa... jag är så jävla sårad ja älskar han vill ha ett seriöst förhållande med han men han e fett omogen de sjukt men han vill inte glömma mig han älskar mig hans vänner säger till mig att han snackar om mig hela tiden o han tänker på mig o att han älskar mig men varför håller han på så som han gör dåå jag fattar inte du kanske fattar sånt problem med killar ja har ingenaning verkligen för han e min första kille o har inte haft någon eller tagit någon vill inte ha någon än han, mina vänner säger snacka med andra du kan få vem du vill lalala men tyvärr ja gör inte sånt ja vill inte såra en annans hjärta för att glömma mitt ex låt mig döö ja vill inte såra någon annan liksom men vill glömma han men vill ha han fuck ja vet inte vad ja vill för han har gjort mig syk på riktigt för hans barnlekar. vad tycker du ja ska göra med han tycker du ja ska kämpa för att fixa de bra imellans oss eller skita i han? är jävligt tacksam för svar hehe de blev en historia förlåt du får ge mig svar när du orkar taack, du är så vacker :)

SVAR: Tjenaaa kött & blåbär!
Jag förstår dig helt & hållet. Du är som mig, när du älskar någon gör du det ifrån botten av ditt hjärta och det finns ingen annan i hela världen som du kan tänka dig ha ett förhållande med, eller ens pussa på. Han har dig som ett säkert kort och det är absolut inget bra. Han ska inte tro att han kan ha dig vid sidan av medan han sätter på brud efter brud. Jag säger till dig att skita i honom, han är ingen bra kille, och definitivt inte pojkväns material. Du har sett med egna ögon att han skriver med andra tjejer osv.. sånt funkar inte! absolut inte om han ljuger om att han vill ha en chans och ta steget längre till ett förhållande. I ett förhållande ska det bara vara du & han, kärlek, respekt & tillit. Ingen mer individ inblandad. Denna killen vill leka av sig men ändå ha dig i framtiden, som ett säkert kort som sagt. Dumpa killen & hitta dig någon bättre. Du behöver definitivt inte börja leta än, inte börja leta alls överhuvudtaget. Kärleken kommer när du minst anar tro mig. Jag förstår att du inte ens VILL beblanda dig med någon annan än. Lev livet, umgås med vänner & familj, sköt skolan och ha kul bara. Din drömkille kommer. Spring inte efter denna killen längre, han är inte värd dig, inte någonstans. Jag säger som dina vänner, du kan få en så mycket bättre kille.. även om du inte vill ha någon annan ÄN. Du kommer över honom, men då måste du också avsluta kapitlet helt och hållet. Stäng boken och kasta den långt åt helvete hur ont det än gör. Man kan inte hålla på som han gör, det funkar bara inte. Han har dig runt lillfingret, han kan göra precis vad han vill - och han vet om det!!! Ge honom fingret.
Är han äkta, kommer han tillbaka när han mognat & bevisar det helhjärtat för dig!
Efter regn kommer solsken min vän.
Tack för din söta komplimang. Ta hand om dig, tänker på dig! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!