dushat!

kom precis ut ifrån en härlig dush. haha får ni också en frihetskänsla när ni har dushat? HAHA känns så skönt. eller så kanske det bara är jag som är dum i huvudet. vad ska ni hitta på ikväll? jag har ingen aning för tillfället men nånting ploppar säkert upp. fillifjonken påstår att han är i närheten av mig så jag kanske tittar förbi där ett tag, eller så kanske jag ringer hit verro som är i klocket,nu,  eller så kanske vi skulle iväg med rose och dom. de finns flera alternativ så jag får se hur jag gör. ännu ett alternativ är ju att bara sitta hemma och slappa. jaja vi får se vi får se

förresten..
VILKA ÄR NOMINERADE I BIG BROTHER? har missat det helt.. :(

Kommentarer
Anonym

madde, annie å katta



2011-04-16 @ 22:35:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!