Dush!

Vad gör ni mina änglar? själv avslutade jag precis samtalet med svartingen och ska alldeles strax hoppa in i en dush som jag inte gjort ännu.. efter det ska jag nog måla naglarna, bara ta det lugnt och invänta big brother. händer inte mycket mer idag tror jag.

funderar på hur jag ska kunna sova inatt.. kommer säkert sitta uppe all night long eftersom att jag har sovit som en björn idag. måste upp tidigt imorgon.. möte kl 9 :( typiskt när man är ledig.. förresten, det glädjer mig att ni delar med er av era egna åsikter angående kärleksproblemen som folk skickar in. det är härligt att ni är delaktiga och säger vad ni tycker och tänker. like that! :)

Kommentarer
Ord blir meningar

Selma visst vill du bli socionom men ska gå omvårdnads linjen på gymnasiet? undrar bara varför du inte väljer sambeteende? :)



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-04-12 @ 21:55:13


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!