Drog ut en sväng

näääämen tjenare mina vänner!
jag däckade förut, eller jag la mig och vila för att jag hade huvudvärk & vaknade upp vid 9 tiden av att levent ringde & roggas sms. fixade mig fort och mötte upp galna roger & syrran, sen stack vi till levent och kolla på matchen. 1-0 till real. härligt för dem..typ.. hahaha.

klockan sprang iväg och vid halv 1 tog jag och rogga & verro taxi hem. sitter och kollar på big brother nu eftersom att jag missade det förut. sen ska jag ta mig en knäckemacka och en koppkaffe och stupa ner i sängen.

precis när jag kom hem:

 

NU:

 


Kommentarer
michelle

ditt hår e så himla fint! :)



2011-04-28 @ 21:29:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!