Destroyed.

Heartbroken: Heej Selma!Jag undrar om du kan svara på en fråga? Såhär:Jag letade efter en kille på fb efter en dag jag sett honom på stan.otillslut hittade jag honom.Vi började prata&mina känslor växte för han.de blev som en drog att prata med han o skriva till han.Han pratade med mig, var trevlig.ibland sket han i mig men han väbnta att ja skulle skriva o ge han komplimanger.Ja visste att han pratade me andra tjejer.han hade en tjej från de förflutna men hade sagt att han lämnat henne.Sen en dag helt plöstligt tar han bort mig från fb.Han säger han har shit o fixa.De visar sig han vart tsm med sin tjej hela tiden medans han snackat med mig.Han gav mig bara falska förhoppningar..jag blev så kär i han.oja kan inte glömma han. han sa några sista ord till mig som sårade mig riktigt djupt. typ fattar du inte jag spottar på dig? o massa. Det ger mig d¨åligt sjävlförtroende o ja trycker ner mig sj varje dag Jag gav allt för han. åkte för o träffa han men han dök aldrig upp fast han lovade hela tiden. han gav mig aldrig cahns.det suger för jag kommer ihåg allt vi pratat om alla konversationer, allt jag berättat allt e sparat.jag vet inte vad ja ska göra han skämde ut mig riktigt mycket.hela staden fick reda på att ja blev lurad. han verka stolt. på fb har han lagt upp när han kysser hans tjej på profilbild o kollar in i cameran ba för ja ska se den, o en annan som ja har sagt e min favrit bild, och ibland gör han så man kan se hans logg o ibland inte, ba för texter osv.han verkligen älskar att se mig sårad. Jag vet inte va ja ska göra för o glömma han? han lämnade mig utan hjärta tog den o stampa på den. ska jag skriva nått till han? har redan skrivit allt men han bryr sig inte.

Skulle vart evigt tacksam för svar, om du har tid o svara på det. Din blogg e bäst, jag o många av mina vänner läser den =) <3



Hej du förkrossade lilla flicka!
Det är alltid hårt att höra sånt här: men han lekte med dig. Han kanske ville glömma sitt ex, och såg att du fanns där för honom så han tog tillfället i akt att uttnyttja dina känslor. Sådana killar är bara skit, från topp till tå. Försök inte lura dig själv att han var underbar, för allt var bara ett spel. Han lekte snäll för att få dig att falla, så att han skulle känna sig speciell för att sedan lämna dig att lida på ett hörn. Ja, jag vet att du tänker men nånstans där inne är han bra, för var fick han annars all denna kärlek ifrån? och där har du en poäng, någonstans kanske han är fin, men inte framför dig, just get over it..  Han verkar inte vara ifrån våran planet. Jag förstår att du mår dåligt, men ta inte åt dig av hans ord. Han kan inte ha ett bra självförtroende, därför gör han ALLT för att trycka ner andra. Och du blev olyckligtvis offret this time. Han älskar uppmärksamheten du ger honom, han får sig att känna sig behövd och han vet att han kan göra precis vad han vill och ÄNDÅ finns du där. bryt det! Han har gått över gränsen för läääänge sen, och du har låtit det fortsätta. Sätt en gräns! Bevisa för honom att man inte kan leka med dig, hur mycket du än älskar honom.

Skriv absolut ingenting till honom för det är precis vad han vill. Han mår lika bra som kungen just nu, ge honom inte den tillfredsställelsen!! Jag vet att det är lätt att säga men svårt att göra: MEN gå vidare, det går tro mig! Gå inte in på hans facebook tjugo gånger om dagen för att se om du kan hitta något nytt som får dig att lida liiite mer än vad du redan gör, det är inte lönt?! Radera alla konversationer, sms - allt som har med honom att göra helt enkelt. Sen är det bara en bit kvar: ditt huvud & ditt hjärta. Bearbeta dina känslor och försök tänka positivt. Tänk att det finns en för oss alla och en dag kommer du bli lycklig, fram tills dess ska du kämpa dig igenom alla dessa grå dagar. Det går om man verkligen vill & kämpar. Om jag kunde, kan du! Försök att inte falla tillbaka och spara ett fint sms eller ett foto på honom för så fort du läser eller tittar på det, så kommer du falla tillbaka direkt eftersom att du fortfarande är sårbar. u can do it gurl!

Och tack så jätte mycket för att du tycker om min blogg, hälsa dina vänner också. puss på dig!


Kommentarer
Denise

heartbroken, du vet vad dom säger; om du älskar någon, släpp honom fri, kommer han tillbaka till dig är han din, gör han inte det så var han aldrig din från början.



finns många andra bra killar där ute, har själv hoppats på en kille sådär, i 3 år gick jag och längtade efter honom, t.o.m. när han hade tjej (försökte förstås inte förstöra för dem), och vi var "bara" tillsammans i 2-3 månader innan dessa år. tack vare honom så var jag utan kille i 3 år, bara några menlösa flörtar med gamla ex och vänner på internet och någon gång i "verkligheten".

vad jag försöker säga är att jag Vet, kärlek kan uppstå på 1 sek men slösa inte din tid och ditt liv på en sådan skithög.

till slut, om du slutar letar efter honom och inte har kontakt med honom alls så går det över och du hittar en ny person att ge din kärlek till, fortsätt kämpa - bara du inte gör det med honom.



Stackars tjejer säger jag bara, tack Selma för att du försöker hjälpa dem!



2011-04-12 @ 14:20:15
Anonym

Har en sak att tillägga. Vissa killar e skit helt enkelt och hon som skrivit texten verkade smart för att hon höll på med en kille som ljög att han var singel eller ? Helt ok , hon visste inte. Men en sak tänker jag säga. Om jag var hans flickvän och den tjejen visste att han hade flickvän men höll på med han ändå och leka heartbroken och shit sen då hade jag fan hoppat på först min kille sedan tjejen. Jag har sådana problem där min pojkvän har massa ex gråtandes efter han OCH DET ÄR JÄVLIGT JOBBIGT ÄVEN FAST HAN VISAR ATT HAN INTE VILL HA NÅGOT MED DE , jag tycker att ex ska GET OVER IT LIKSOM. Det var jävligt fel av killen att leka med henne så men jag tycker inte hon ska vara ''heartbroken'' nu för han har flickvän helt enkelt och visst det e synd om tjejen men tänk hur det är för hans flickvän som han kanske varit tillsammans länge med ? Tänk hur hon känner. Den tjejen och han har trots allt bara pratat.



2011-04-12 @ 19:14:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!