Deniz!

Min andra halva kommer hem om 12 dagar, min bästa vän, min storebror ♥ Jag minns den dagen du stack, den 26 augusti. vi hade bestämt att ta en sväng på stan, handla något & käka gott. Men det blev aldrig av för något gick snett på vägen. Alla månader vi räknat har passerat och snart är du äntligen hemma igen.

Kan inte vänta till sommaren kommer, ska bli så otroligt härligt att få umgås med Deniz & alla mina nära & kära. Jag älskar dig brorsan och ALLA längtar efter dig.

bilderna här nedan har mamma satt upp på väggen i köket & jag tycker att jag och min bror är så otroligt lika varandra på den bilden. när jag var yngre fick jag och syrran jämt höra att jag och hon var kopior men nu vid senare år har jag fått höra att jag och brorsan är lika.

näsan - munnen, ansiktet .. yes jag tycker att vi är lika här


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!